piątek, 14 listopada 2014

Pocztówki: Niemcy, USA, Węgry

W tym tygodniu dostałam same piękne pocztówki. Poczułam się bardziej zmotywowana do zabawy w postcrossing i wysyłania ładnych pocztówek zgodnie z preferencjami wylosowanych przeze mnie osób.

Pocztówka z Niemiec przedstawiająca plakat filmu "Dama z portretu" z 1936 roku. Jest to historia malarza Rembrandta, która w Polsce jest zupełnie niepopularna. Pocztówka przyszła w kopercie razem z zakładką z księgarni tylko dla Pań, która już dziś nie istnieje. Na swoim profilu napisałam prośbę o dołączenie nikomu nie potrzebnych zakładek. Zawsze też staram się takie prośby spełniać. A Wy?

Następna pocztówka przedstawia samochód Hudson Commodore w roku 1950. Dostałam ją od przesympatycznego pana z USA, który jak pisał, pamięta te stare samochody. Cieszę się, że na postcrossing.com jest dużo starszych osób. I jeszcze pasujące znaczki na odwrocie. :) Ideał.

Pocztówka z USA od Carrie z Kalifornii.

Pocztówka z USA od 11-letniego Avreya z Pensylwanii, gdzie w XVIII wieku przybyli Amisze. Przez ostatnie 275 lat ich styl życia nieznacznie się zmienił. Jako środek transportu obierają konia i zaprzęg. Żyją w zgodzie z naturą i cechuje ich silna wiara w Boga.

Muszę powiedzieć, że system chyba oszalał. Dostałam 3 pocztówki z Niemiec i 2 pocztówki z USA wylosowane w tym samym dniu, czyli 5 za moją jedną! A moje tak wolno dochodzą i znów będę wyrównywać.

Ostatnia pocztówka to wygrana na loterii na forum poscrossing.com. Pochodzi ze spotkania węgierskich postcrosserów.

W tym tygodniu to już wszystko. W weekendy chodzę do szkoły, więc wątpię, żeby coś się tu w ten czas pojawiło. Udanego weekendu życzę!

2 komentarze:

  1. Ciekawe pocztówki. Zwłaszcza podobają mi się te stare samochody.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się pocztówka z Budapesztu :) jest taka "lokalna".

    zapraszam do obserwowania mojego bloga: kingway007.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń