niedziela, 9 listopada 2014

Początek

Cześć! Witam wszystkich serdecznie na moim blogu. Na początek powiem kilka słów o sobie. Mam na imię Asia i od 6 miesięcy jestem postcrosserem. Posiadam na razie jedynie 17 otrzymanych pocztówek za pośrednictwem tej strony, ponieważ na czas moich wakacyjnych podróży konto było nieaktywne. Jest to jednak moje nowe hobby, które kompletnie mnie wciągnęło i chciałabym się z Wami tym podzielić.
Zaczęłam kolekcjonować pocztówki już trochę wcześniej, głównie o tematyce malarstwa. Trochę już ich jest, nie liczyłam jeszcze.
Koresponduję również z osobami z różnych stron świata i nie ukrywam, że to sprawia mi najwięcej radości i pewnie o tym będzie najwięcej wpisów.
Bardzo się cieszę, że w dzisiejszych czasach kultura pisania listów i wysyłania pocztówek nie zaginęła i mogę kontynuować tę tradycję również ja.
Tyle na razie z mojej strony.
HAPPY POSTCROSSING!

1 komentarz:

  1. Serdecznie witamy! To wspaniałe, że coraz więcej osób podtrzymuje zwyczaj pisania listów i chce się dzielić swoimi zdobyczami na blogach. Happy Postcrossing! :D

    OdpowiedzUsuń