sobota, 29 listopada 2014

Listy z Rosji, Danii i Polski

Praktycznie codziennie znajduję coś dla siebie w skrzynce. Bardzo mnie to cieszy, i zazwyczaj już na schodach zaglądam do środka. W tym tygodniu dostałam trzy listy - z Rosji, Danii i Polski.

Na list Vasiliny z Moskwy czekałam prawie pół roku. Jej pierwszy list do mnie gdzieś zaginął po drodze i nigdy do mnie nie dotarł. To jest jej drugi list. Przysłała mi również trzy niesamowite pocztówki w mojej ulubionej tematyce - pin up girl, tancerki Degasa i Muzykę Alfonsa Muchy. Jak otworzyłam kopertę, byłam wniebowzięta.


List z Polski dostałam od Anety. Dopiero zaczynamy wspólną korespondencję, ale już czuję, że bardzo się polubimy. Herbatka była bardzo smaczna.

I na końcu list od Rosy z Danii. Rosa również jest moją nową penpalką. Spędziłam w Danii pół roku i chciałam jakoś utrzymać kontakt z tym cudownym krajem.

Czeka mnie teraz odpisywanie na te wszystkie listy. Może później zrobię im zdjęcia przed wysyłką i Wam pokażę.
Życzę wszystkim miłej niedzieli.

4 komentarze:

  1. Świetne są te pocztówki od Vasiliny, chyba bym zemdlała ze szczęścia, gdybym znalazła takie w kopercie. Strasznie podoba mi się też znaczek z Danii, jest śliczny. :)
    Życzę miłego odpisywania na listy! c;

    OdpowiedzUsuń
  2. Także mam kilka osób z którymi koresponduję, lubię tą formę kontaktu z innymi ludźmi, zawsze tradycyjny list jest lepszy niż mail. Życzę miłego odpisywania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, ze za jakiś czas i mi będzie dane tak często znajdować coś w skrzynce ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesli masz ochote mozemy sie wymienic pocztowkami. Adres meilowy

    OdpowiedzUsuń