poniedziałek, 15 grudnia 2014

Pocztówki z Indonezji, Malezji i Litwy

Post dopiero dzisiaj, bo ostatnio jestem bardzo zabiegana - praca, szkoła, przygotowania świąteczne itd. Pokażę Wam dziś pocztówki z trzech nowych krajów, ale żadne z nich nie są oficjalnymi kartkami z postcrossing.com.
Tę cudowną pocztówkę udało mi się wygrać na forum. Jest ona dużo większa od standardowego formatu i jej kształt bardzo mi się podoba. Wysłana z Indonezji.


Kartka z Malezji przedstawia Penang Hill - bardzo popularną atrakcję w tamtejszym rejonie.

Ostatnia kartka przyszła do mnie z Litwy - koty w świątecznym nastroju.

I na koniec rozwiązanie mini rozdania z poprzedniego postu. Wzięły w nim udział cztery osoby.
1. rzaba
2. B.B.
3. werciarad
4. Lily

Szczęśliwym zwycięzcą zostaje numer 3 czyli werciarad. Już piszę do Ciebie maila z prośbą o adres i poleci do Ciebie świąteczna kartka niespodzianka.

Dziękuję wszystkim za zaglądanie na mojego bloga.
Życzę miłego wieczoru i udanych przygotowań do Świąt.

9 komentarzy:

  1. Ostatnio też nie mam czasu na blog, szczególnie przez szkołę :/
    Najbardziej podoba mi się ostatnia, teraz rządzą święta :D
    Gratulacje !

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kartki:) Cieszę się ogromnie z wygranej. Będę wyczekiwać niespodzianki :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie najbardziej podoba się środkowa! :)
    Gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się najbardziej spodobała ta 2 kartka chociaż kotki też są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dwie pierwsze pocztówki są świetne <3!

    OdpowiedzUsuń
  6. Otrzymałam dziś pocztówkę:) Dziękuję bardzo i życzę szczęśliwego Nowego Roku!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Druga pocztówka najbardziej mi sie podoba.
    Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award na moim blogu :)
    http://zielonaskrzynkanalisty.blogspot.com/2015/01/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Dostajesz ode mnie nominację do Liebster Blog Award :)
    wiecej szczegułów tutaj http://langinbox.blogspot.com/2015/01/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Dostajesz nominację do Liebster Blog Award ;)
    http://wholeworldinmymailbox.blogspot.com/2015/01/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń